2011. április 16., szombat

Trendkövető "tej-dizájn"


Az elmúlt két évben megfigyelhető, hogy a hazai piacon is - értem ez alatt a romániai piacot - egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a termékek csomagolására, és igyekeznek a külföldi trendeknek megfelelően letisztult, mégis figyelemfelkeltő termékcsomagolásokat piacra dobni.
 Ez a folyamat, amennyire én észrevettem a Zuzu megjelenésével kezdődött, majd a Monor tej is feltűnően jó csomagolással lépett piacra. (nálam ezek voltak az emlékezetesek) A Zuzu megjelenésekor nevével és egyszerű, "tollas" dobozával ötlött a szemembe. Azóta is nagy kedvenc.

http://brandient.com/ro/portofoliu/studii_de_caz/zuzu/


 A Monor tej, viszont nem volt túl szimpatikus, mikor megjelent. Hatásvadász ötletnek gondoltam a tehén szőrét ráfesteni a dobozra, de aztán, ahogy egyre többször találkoztam vele a polcokon, egyre inkább megtetszett, és mostanra úgy gondolom, hogy nagyon kreatív és egyedi ötlettel ivódtak be a köztudatba.
http://theinspirationroom.com/daily/2010/lapte-de-monor-milk-cartons/

Nemrég ráakadtam erre a kávétejszínre.

Szerintem kimagaslóan jó designt kapott. Egyszerű, ahogy azt külföldi trend diktálja. Egyszerre változatos, fiatalos, de mégis ha ránézünk egységes az egész. A kevés szín miatt a polc aljáról is felfigyeltem rá, hiszen a többi kávétejszín nagyrészt egymáshoz hasonló kék-fehér csomagolást kapott.  Ez a jó, és hatékony design, vagy brandépítés lényege.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése