2012. március 7., szerda

Hamar, kevésből, finomat - Tonhalas lebbencs tészta

Röviden így tudnám összefoglalni azt a vacsora receptet, amit épp most ötlöttem ki. Nagyon egyszerű, nagyon gyors, és nagyon finom is (ezt a lakótársaim reakciójából szűrtem le :).

Hozzávalók:
1 kis doboz tejszín (200-250ml)
1 tonhal konzerv
szerecsendió
só, bors
chilli
oregánó
lebbencs tészta (de ideális a fusilli vagy a penne is, vagy akármelyik másik)
valamilyen sajtféleség (ami van otthon)

Elkészítés:
Elkészítjük először is a masszát. Ehhez a főzőtejszínt, a fűszereket, kevés reszelt sajtot, és a tonhalkonzervet kis tűzön összemelegítjük, majd félretesszük, amíg a tészta megfő.
Félkészre főzzük a tésztát.
Rétegezve - tészta, krém, reszelt sajt, és ismételjük - egy jénai edénybe tesszük (vagy akár tepsibe alufóliával letakarva) és 20 perc alatt összesütjük. Hagyjuk langyosra kihűlni, így még a tészta a fölösleges nedvességet magába szívja.
Jó étvágyat.

Sajnos fotóval nem készültem, mert este van, és nem a legjobbak a fényviszonyok, de amint megismételem ezt a műveletet egy déli órában, ezt a hibát korrigálom.

3 megjegyzés:

  1. 1. varom a fotot, bar lehet előbb fogom élőbe látni (úgy megkívántam h muszáj lesz elkészítsem)
    2. hol találtál szerecsendiót Vshelyen?

    shine,
    a.

    :)

    VálaszTörlés
  2. szentgyorgyon vettem egeszben, de orolve eleg sok helyen lehet kapni. ha latok valahol veszek neked :D

    VálaszTörlés
  3. iiii :D kösziii !!!

    szentgyörgy jó hely, hej
    ;))



    shine!

    VálaszTörlés