2010. június 5., szombat

Beindultunk

Nekifogtunk ma fotózni egymást, ahogy fotózunk. Egy titkos projekthez kellenek ezek.

Ilyenkor van, amikor a fotós van a lencse végen..

Na meg ilyen érzés/látvány, amikor a képedbe fotóznak..

Én meg rendszerint ilyen béna képet vágok amikor belenézek a "kukkerbe". Nem értem, akik eddig láttak, hogy nem röhögtek a szemembe.

Huniról a szerintem végleges a hiperszuper titkos projekthez.
És végül ez az utolsó... Ez amolyan remekmüféle, szintén a nagyon titkos és fontos projektünkhöz... :D

Na "ennyi mára kedves naplóm, ám illenék még bemutatnom"... bla bla..
A nagyon titkos és szuperfontos projektről még lesz szó bővebben az elkövetkezőkben. :)

Tyűűűűűű... na itt aztán használtam jó sokszor a fotózni, fotózás, fotó, stb. szavakat. De ne bántsatok. Ez egy ilyen fotós bejegyzés. :D


Még ez is ide jár

1 megjegyzés:

  1. Szerintem ez volt a legjobb kép a három jelölt közűl. Kár hogy nem működött a demokracia ebben az esetben (mármint a szavazás :)).

    VálaszTörlés