2011. május 23., hétfő

Spaghetti spinacci (Spenótos spagetti)


Hosszu ideje most előszőr főztem ebédet. Eddig kihúztam magam azzal, hogy szegény páromat hidegkajával, és étkezdés kajával etettem. Most megembereltem magam és "kreáltam" valami finomságot, hogy lássa, nem felejtettem el főzni.


A receptben és a hozzávalókban sincs semmi ördöngös, így ha valami finom és gyors ebéd kell, akkor ez a recept tökéletes. Íme:

Hozzávalók (két személyre):
3-4 e.k. olíva olaj
200g fagyasztott spenót (mert ilyen volt itthon)
fél fej fokhagyma (5-6 szik)
100ml tejszín (15-20%-os)
20g apróra reszelt félkemény sajt (amennyire lehet minél semlegesebb ízű, hogy ne nyomja el a fokhagyma és a spenót ízét)
spagetti
(koktél) paradicsom


 Elkészítés:
A spagettit megfőzzük, leszűrjük, közben...
Kinyomkodjuk a vizet a spenótból, és a forró olíva olajon kicsit megpirítjuk. Rátörjük a fokhagymát, és ezzel pirítjuk tovább. Pár perc után ráöntjük a tejszínt, kicsit "összerottyantjuk", és ráreszeljük a sajtot. Kész is vagyunk.
Kirakjuk a spagettit, rá a spenótot, és mellé helyezünk pár koktél paradicsomot. Nagyon jól feldobja a friss zöldség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése