2011. június 25., szombat

Eredmény hirdetés

Nos meg van a tegnapi játék nyertese. 4 helyes választ kaptam (Huni, Csilla, Kitti, Orsika és Sorsyka - csapat), es ebből húztam ki a szerencsés illetőt, na de lássuk csak, hogy mi is ez...


Köszönöm a nagy számú részvételt. :)

A sorsolást úgy bonyolítottam le, hogy a potenciális nyertesek nevet felírtam 4 cetlire, és meg akartam kérni a teljesen pártatlan lakótársamat (Zsuzsit), hogy húzzon egyet, de mivel nem volt itthon Huni volt kénytelen húzni. Lássuk a sorsolást:



Gratulálok Kitti. :) A nyereményed egy A6-os méretű 50 lapos jegyzetfüzet, általad választott design-al, és színben.





Ha bárki igényt tart hasonló jegyzetfüzetre, akkor állok a rendelkezésére. Írjon bátran e-mailt, vagy megjegyzést, vagy facebookon, vagy ahol csak jól esik.


Aki pedig ezúttal nem nyert, az ne keseredjen el, mert lesz még játék, és lesznek még érdekes nyeremények. :)

4 megjegyzés:

  1. tipp:
    majd legyen olyan jatek is ahol a kreativ valaszokat ertekeled. :D
    kulonben nagy otlet volt a jatek, nagyon tetszikkk!!!

    VálaszTörlés
  2. gratulálok:D:D...én most értem csak gép elé:(

    VálaszTörlés
  3. andi: mindenkepp! :D

    oooorssiiii: sajna... mi lett volna a tipp?

    VálaszTörlés