2010. május 21., péntek

Fülitől farkáig

Mozgalmas az élet. Hol is kezdjem? Talán akkor kezdem az elején.

Tíz elott pár perccel érkezett meg az új fényképezőgépem. :D A szétdobált csomagolás után jött a tesztelés (színek, menü kezelhetősége, gombok, gyorsaság, vaku, videó, manuális fókusz), és azt kell mondanom, hogy minden szempontból helytált. Átment a vizsgán, ugyhogy mostmár boldog tulajdonosa vagyok egy Pentax K-xnek. :)


Tizenkettő körül egyik kedves barátnőm meghozta nekem a második adag rebarbara szállítmányt, ugyhogy pillanatok alatt készítettem még egy adag rebarbara lekvárt. Most próbáltam kicsit másképp csinálni, mint a múltkor. Szerintem beválik ez is. :)

Kettő és három között egy kedves idegen értesített, hogy van egy fogasuk, amit tök ingyen, csak úgy a két szép szememért ideadnak nekem. Már majdnem szeptember óta vágyom egy ilyenre! Nemsokára az is megérkezik, ha minden jól megy.



Négyig-ötig újabb tesztelések, majd villanyszünet miatt le gyalog a 10-ről (ami lefele nem jelentett túl nagy megerőltetést, de aggódtam, hogy fölfele is ne kelljen), és elsétáltam a Real-ba. :) Sok más egyéb "marhaság" mellett két új tea boldog tulajdonosa lettem. Az egyik "rozmaringos zöld tea", a másik "fahéjas gizenges". Most pedig kóstolgatok.

Azt hiszem nem is lehetett volna jobb ez a mai nap.
Habár ha jobban bele gondolok lehetett volna.. Ha itt van Huni is, hogy kattintgasson velem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése