2011. március 16., szerda

Gaga vs. Madonna?

    Sokan támadják Gagát az új Born This Way című szám miatt, hogy ez csak egy Madonna másolat (Express Yourself). Ez nem vitás, a zenei alap szinte teljesen ugyanaz, hiszen akinek egy csepp hallása sincs, még az is felfedezi a hasonlóságot. Ezt még Gaga is megerősíti, hiszen a videó végén utalás történik Madonnára (6.46mp, 6.53mp), talán még Michael Jacksonra is (6.49mp), bár ezt nem igazán sikerült még megfejtenem miért.
    Sokak szerint most kezdődik csak igazán a harc a Pop Királynői címért, és úgy érzik Gaga kezdi leszorítani Madonnát, sőt az "Új Madonna" ként emlegetik. Szerintem az egész mögött egy irdatlan nagy marketingfogás lehet, hiszen Madonnának szerintem kifejezetten jól fog ez az összehasonlítgatás, mert az új számaival kezdett nevetségessé válni, és eltűnni a süllyesztőben. Így most róla is írnak az újságírók, tehát egy mentőakciónak is felfoghatjuk. Bár azt nem szabad elfelejteni, hogy Gaga hatalmas sikernek örvend, és főképp egyedi, meghökkentő és abszurd stílusának köszönhető.
    Én mindenesetre kíváncsi vagyok, hogyan folytatódik ez az utánzás/inspirációs civakodás. Én azzal magyarázom ezt az egészet, hogy Madonna már jócskán kiöregedett a szakmából, és kell egy utánpótlás, egy második Madonna, mert mi lenne a "popszakmával" nélküle/nélkülük. Kétség nem fér hozzá, hogy a hasonlóságokban nincs hiány. Lássuk mi lesz ennek a kimenetele. Vajon Gaga az új Madonna?





Amúgy nekem Kelly Rowland - When Love Takes Over száma ugrott be előszőr a Born This Way-ről. Érdekes ez is...

Vélemények??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése