2011. március 25., péntek

A legjobb tea amit valaha ittam!


Ez a tea megérdemel egy bejegyzést! Nemrég kaptam két filtert egy nagyon kedves barátnőmtől, és egy ideje megfeledkeztem erről a különleges ajándékról. Ma került ismét a kezembe, így az egyiket rögtön el is készítettem. Amikor a forró vizet ráöntöttem a filterre azt hittem belebolondulok a kellemes rózsa illatba. (Ez így a tavasz beköszöntével még inkább jól esett.) Amíg ázott végig csak szagolgattam. :) Aztán a fekete teához szokásos adag cukor, és jöhet az első kóstolás.. Szó szerint semmit nem éreztem annyira forró volt. Vártam, fújtam... Aztán mikor újra megkóstoltam majd hanyat vágódtam a rózsa ízétől. Ez a tea egyszerűen fantasztikus. Sokat gondolkodtam rajta, hogy tegyek-e tejet bele, vagy ne, de végül is úgy döntöttem kipróbálom azzal is, ha már van még egy filter. Maximum, ha elrontom, van még egy esélyem élvezni az ízét. Hát nem romlott el. Sőt! Krémes rózsás teát kaptam, ami észbontóan finom! A leges legjobb tea, amit valaha ittam, ez biztos!

A Twinings erről a teáról:
We love a bit of romance. And there are few things more romantic that a bouquet of roses. That’s why we like a cup of Rose Garden tea when we’re day dreaming of our ‘Mr Darcy’. With its elegant floral fragrance blended with refreshing black tea, who needs a dozen? Just one perfect pot will do.

Abbam mindenképp igazuk van, hogy ez egy tökéletes tea.

1 megjegyzés:

  1. Helló! Nekem is egyik kedvenc teám a Twinings Rose Gardenje. Ajánlom megkóstolásra még a szintén Twinings Jasmine Earl Grey limitált kiadást, az is isteni finom! Illetve a Royal Wedding Commemorative Blendet is. Hasonlóan finomak, mint a Rose Garden. :)

    VálaszTörlés