2011. július 11., hétfő

18/365 Pakolok és új kenyérke sült

Pakolok.. Két hétig nem jelentkezem, mert utazok, táborozok. :) Napsütéses heteket minden erre járónak! :)

[18/365] Packaging/Pakolás

Búcsúzóul azt elárulom, hogy ma is sütöttem kenyérkét. Hasonló volt a tegnapihoz, csak jobb picit. :) Első kelesztés tegnap estétől ma reggelig tartott, aztán újragyúrtam 10 percig, megformáztam, bekentem olajjal és hagytam kelni egy órát. Közben előmelegítettem a sütőt. Mikor megkelt kb. duplájára, ment be fél órára. Amikor az idő lejárt kivettem, konyharongyba tekertem és hagytam kihűlni. Az olaj igazából nem segített a kinézetén, úgyhogy azt elhagyom ezentúl, viszont jobb volt, hogy ma reggel gyúrtam és formáztam, mert sokkal lágyabb lett a belseje. Szivacsosabb. A tegnapi kicsit masszív volt ehhez képest. Kíváncsi lennék "másnaposan" milyen, de nem tartott még addig. Szerintem morzsálódós. Amit még fontolóra kell vennem, hogy egybe süssem nem két cipóban. Ha hazajövök még kísérletezgetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése