2011. július 18., hétfő

flickr PRO


Mától hivatalosan is flickr PRO felhasználó lettem kerek egy évig. Már nagyon rég idegesítette, hogy kellene frissíteni, mert 170 kép után kiírta, hogy 200ig tölthetek csak fel. Ez persze a 365 napos projektemnek nem jött volna túl jól, ezért rászántam magam, és most már PRO vagyok. :) 25$ egy évre, ami nem sok szerintem. Megéri. :)

Sokáig gondban voltam a fizetéssel. Nem nagyon igazodom el a PayPal-en, és eddig csak ezt a megoldást láttam. De most vettem észre, hogy MasterCard és Visa kártyákkal is lehet úgymond "updatelni". Be ütöttem a kártya számot, a biztonsági kódot, ami a kártya hátán levő számokból az utolsó 3, plusz a számlázási címet, és kész is voltam. Azt írta, hogy 24 órán belül jelenik meg a PRO, de azonnal megjelent. :)

Remélem hasznos lesz ez másnak is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése